maz\’s

Just another WordPress.com weblog

maz’s Julai 9, 2007

Filed under: pendidikan — mentadak @ 6:27 am

7b889f75e5fcf9793d1de8d50b0c9b26_love_saver.gif 

sudah lama aku mencari
setulus kasih yang sudi menyayangi
begitu lama aku menanti
kemesraan suara yang meruntun hati
sangat lama kumengingini
kehangatan sentuhan yang mententeramkan nurani…

disinikah aku berhenti mencari
disinikah aku akan berhenti menanti
mungkinkan di sini juga aku berhenti mengingini…
semua yang tiada seperti ada
bagai terbuka ruang cinta abadi di dada
bagai menyambutku dengan tangan terbuka
sungguh aku menghargai dan bersyukur kepadaNYA….

 

Tinggalkan Jawapan

